2 Aralık 2012 Pazar

Preliminaries for the Engagement Package (For Man) - Nişan Bohçası için Hazırlıklar

Selamun aleyküm, bildiğiniz gibi söz törenimiz bitmişti. Şimdi sırada nişan hazırlıkları :) Nişan bohçası için birşeyler almaya başladım. Aşağıda sadece şase bohça fotolarını  görüyorsunuz. İçine koyulacaklar tamam olmadığı için foto eklemedim. Nişan bohçası içine koyulması gerekenleri yazar mısınız ?Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. Herşey tamamlandığında diğer fotoları eklemeye devam edeceğim. Takipte kalın :)

Assalamu alaikum , as you know that we had a promise ceremony . coming up next is the engagement preparations. I started to buy somethings for the engagement package. You only see the şase bohça ( package with inlaid pattern) photographs. I have not attached other photos because somethings to be put into it is not ready. Could you write the requirements for engagement package ? Thank you in advance for your helps. I will continue to add the other photos when everthing is finished. Stay following up :)




Holy Quran and it's package



(blue bead put on aganist the evil eye)






Towel



P.S: All the package is prepared for my fiance and his family.

6 yorum:

  1. çooook güzel çoook beğendim :))

    YanıtlaSil
  2. Biz de nişan bohçasının içine nişan alışverişinde damat için alınan şeyler konur. Ayrıca kayınvalide ve kayınpederi için de bohça hazırlanır. İçine işlemeli havlular,işlemeli nevresim takımı, iç çamaşırı gibi şeyler konur. tabi senin isteğine bağlı bunlar. Geleneklerin en iyisini büyükler bilir:)
    Rabbim yardımcın olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim:) Tamamladığımda fotoları eklerim inşallah

      Sil
  3. Merhabalar bıraktığın yorumu gördüm de yazayım dedim :) Ne iyi yapmışsın, seni keşfetmiş oldum :) 30 Mart' ta nişanım olacak benimde, henüz başlamadık almaya. Bohça kapsamını büyük mü düşünüyorsunuz nasıl olacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bohçayı anne ,baba ve kardeş için hazırlayacağız. 2.derece akrabalar da olursa liste çok oluyor çünkü. Sana da hayırlı olsun :)

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)