18 Ağustos 2013 Pazar

Nikah Şekerim , Nikah Davetiyem ve Kına Davetiyem _Wedding Invitations and Candies

Nikah şekerlerimi daha önce paylaşmıştım. Kırmızı ve beyaz güllerden oluşuyordu hatırlarsanız. Ben şeker istemedim lavantayı tercih ettim.

Üsküdar Kapalı Çarşı'da Öykü Nikah şekeri'ne yaptırdım ve çok memnun kaldım çok ilgilendiler sağ olsunlar. Çarşı içinde yaptığım araştırmalar içinde en uygun fiyat teklifini de yine Öykü Nikah şekeri verdi:)
Gitmek isteyen olursa yerini ayrıntılı tarif edebilirim. Böyle zamanlarda güvenilir ve özenli yerlerden hizmet almak inanılmaz önemli ben de bu dönemden yeni çıktığım için iyi biliyorum.



Nikah ve kına davetiyelerim ise bunlardı. Şimdilerde kına davetiyesi bastırmak moda oldu. Nette bu işi yapan insanlar mevcut ama zaten sınırlı sayıda bastırıyorsunuz o yüzden çok para vermeye gerek olmadığını düşünüyorum. Sonuçta o kişilerde matbaaya bastırıyor ve üzerlerine kendi karlarını ekliyorlar. En iyisi birinci elden direkt matbaa'ya bastırmak :) 




Davetiyelerimi nerede bastırdığımı merak ediyorsanız lütfen tıklayın.





3 yorum:

  1. çok güzeller canım özellikle kına davetiyene bayıldım herşey gönlünce olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun hep mutlu olursunuz inşlh sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Simdiden mutluluklar

    Blogumdaki the body shop hediye cekilisine beklerim.......

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)