12 Ağustos 2013 Pazartesi

İstanbul ziyaretimden geriye kalanlar - The rest of my visit to İstanbul 3

Hayırlı akşamlar, İstanbul konu  başlıklı yazımın 3. ve son bölümü ile devam edelim. D&R'dan yaptığım defter  ve kalem alışverişim ;)
  Good evening, Let's continue with the third last part of blog post of my visit to İstanbul . Here you see my shopping that is being of notebook and pens.


Görsel tema: Posta pullu defter
Visual theme : Postage stamps on the notebook


Hello kitty'yi görürüm de almadan durur muyum :)
Can't wait for any goods of hello kitty of course i got it :)


Görsel tema : İstanbul Kız Kulesi defterim
Visual theme: İstanbul Kız Kulesi on the notebook


Veee son olarak da aşk temalı defterim ...
Last thing is my notebook which has love theme...


Soldan ikisini daha önce almıştım.
I bought twos from left before.


Mor hastası olduğum için 2 tane mor kalemim var ama tonları farklı.
I have two purple pens because i love purple  , but their tones are different.




Bir defter ne işe yarar (love) !!!
What does a notebook do? Love!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)