22 Ağustos 2013 Perşembe

Çeyizlik İğne Oyası Havlu Kenarı Örnekleri 1

Merhabalar..
Aşağıda havlu kenarına işlenmiş iğne oyası örneklerini görüyorsunuz hanımlar.
Aşağıdaki havlulara çift taraflı olarak işlenmişler.
Kayınvalidem yıllardır iğne oyası yapıyor.Sipariş vermek isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz.
Havluya göre örnek de çıkartılabilir. 
Not: Aynı havluyu piyasada bulmak zor olduğu için sizin maille gönderebileceğiniz bir örnek de sipariş alınır.
Bu konunun devamı gelecek arkadaşlar çeyiz için sipariş vermek isterseniz takipte kalın.
Sevgiler,
İletişim için: stayinagoodmood@gmail.com















5 yorum:

  1. Ayy çok güzel olmuşlar iğne oyası başka, çok severim bende bir ara epey yapmıştım.. :)
    Hemde nasıl uydurmuş kayın validen dantelleri havlunun çiçeklerine, çok beğendim. ellerine sağlık kayınvalidenin. :)

    YanıtlaSil
  2. Çoook güzeller, ba-yıl-dım. Kayınvalidenizin ellerine sağlık. Ah bir öğrenebilseydim neler yapmazdım ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sipariş alıyoruz bilginiz olsun;)

      Sil
  3. annem için soruyorum kırmızılı ve lale havlu kenarının iğne oyası fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)