18 Şubat 2013 Pazartesi

Uçuş Denemeleri-Ibrahim Tenekeci-Kitap Yorumları 4



Bu kitabın kapak sayfasındaki salıncakta sallanan kız çocuğu çok hoşuma gitmişti. Dünyayı elinin tersiyle iten, sözünü esirgemeyen olduğu gibi biri İbrahim Tenekeci. Her konuya değinmiş yazar denemelerinde. Kısa kısa ve özlü denemeler bunlar..Okurken asla sıkılmadım. Her sabah işe giderken 10 sayfa okudum ki hemen bitmesin:) Topu topu 72 sayfa zaten.. Hayat felsefesi çok farklı herkes gibi değil okudukça daha iyi fark edeceksiniz. Ben İbrahim Tenekeci'nin bir şiiri ile sözlerime son vermek istiyorum..



düşen bir yaprağa bağladım hayatımı 

olsun artık diyorum ne olacaksa 
paralı bir asker miyim neyim 
ekleyip duruyorum sabahları akşamlara 
ve kendimi arıyorum meşgul çalıyor 
gerçi söylenmez böyle şeyler uluorta 
aşk diyor başka bir şey demiyor kalbim 
nasıl bir dostluk ki bu, hem kadim 
hem de mayhoş elma tadında...

3 yorum:

  1. güzeldim de galiba bunu nasıl söylesem:
    eline sağlık Tanrım leyla çok güzel olmuş
    Tanrım eline sağlık dünya da çok güzel olmuş
    keşke biraz ölmesem.
    www.gulhanmiray.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne anlamlı satırlar değil mi...? Hoş geldiniz :)

      Sil
    2. düşen bir yaprağa bağlamak herşeyi.... ne kadar güzel bir ifade

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)