29 Mayıs 2013 Çarşamba

Taraklı (Mümkünlü) Gezimizden Kalan Detaylar ...

Selamun Aleyküm, Geçen hafta kayınvalidemle birlikte ananemizin köyüne gittik. Ananem Sakarya'nın Taraklı ilçesine ait bir köyde yaşıyor. Taraklı Sakarya'nın güney sınırlarındaki son ilçesi. Şener Şen'in ttnet reklamlarında oynadığı ve Mümkünlü kasabası olarak geçen yer desem belki biraz daha iyi hatırlanır. 



Yolları çok güzel fakat biraz virajlı o yüzden dikkatli sürmek gerekiyor gidecek olanları benden bir uyarı;) Safranbolu evleri gibi ahşap evler mevcut merkezde. Ama ben henüz  gezemedim oraları ben de merak ediyorum. Gezdikten sonra blogumda paylaşırım inşallah. Şimdi bu ziyaretimizden kalan şirin köyümüze ait fotoğrafları paylaşmak istiyorum. İyi seyirler :)


Çilek tarlasında çilek topladık çok zevkliydi :)


Benim kovamdakiler. Allah bereket versin :)


Sırnaşık ama gururlu bakış kedicikten  =)




Orda bir köy var uzakta..


Narin gelincikler


Tepeden bahçelere bakış ;)


Sarı kızlar  =))

Ananemin cam güzelleri  maaşallah deyin =)




ve dönüş yolu ...


Sevgilerle =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)