18 Kasım 2012 Pazar

Happy Birthday to me ! - İyi ki doğdum mu acaba?

Bugün doğum günüm. Size aşağıdaki pastayı ikram etmek isterdim . Lezzetli görünüyor.
Today is my birthday. I would like to serve you birthday cake below. Looks like delicious!

Happy Birthday to me :P


Dün arkadaşlarım Z,B ve K ile doğum günümü kutladık. Hem de Taksim Naum Paşa konağında. Çok güzel otantik bir atmosferi var. Doğu kültürüne ait yemekleri tatmak isterseniz gitmenizi öneririm. Ardından Madoda tatlı keyfi yaptık. Bugün  ise nasıl geçti anlamadım. Sabah sınava gittim öğleden sonra ameliyat olan dedemin ziyaretine gittim. Bazı arkadaşlarım doğum günümü unuttu :( Napalım :(
Sizin de canınızı sıkmadan dünkü fotoğraflara geçelim. Rabbime emanetsiniz...

Yesterday we Z,B and K celebrated my birthday. Indeed ! at the Naum Paşa konağı in Taksim. It has an authentic beautiful atmosphere. I suggest you to go there if you want to try the eastern cuisine . Subsequently,  we go and eat our cheesecake and souffle at the Mado cafe. I do not know how today was over. After I had a KPDS exam in the morning , I visited my grandfather who has a medical operation in the hospital. Some of my friends forgot my birthday:(  Nothing to do :(
Let us pass on the photos taken yesterday without bothering you too. Allah bless you...











2 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şirinem Allah razı olsun :)

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)