11 Kasım 2012 Pazar

Our Promise Day - Söz Verdik ! :)


Herkese merhaba ! Hafta sonunuz nasıl geçiyor ? Ben çok mutluyum :))
Bu hafta söz günüm hazırlıkları sebebiyle çok yoğundum. Yapılacak çok şey vardı. Bu sebeple blog yazamadım, üzgünüm :( Fakat biraz anlatmak istiyorum ve birkaç fotoğrafı da paylaşmak istiyorum.

Hi everyone! How’s your weekend going so far? I am so happyyyyyy :)
This week i was very busy because of  the preparation of my promise day. There were a lot of things to do . So i have not kept a blog , sorry :( But  I would like to tell some of them and share with you some special photos. 

Birkaç ay önce annem söz mendillerimi yapmak için gerekli malzemeleri aldı . İşte son halleri.
A few months ago my mother bought the needed material to make my promise handkerchiefs. Here is the final condition.

A few days ago i ordered my promise cookies to www.kurabiyefirinim.com Thank you for the special and sweety cookies ;) . Everybody liked them . What do you think of ? 


Başörtümü kuaförde yaptırdım. Resimde gördüğünüz pudra pembesi elbisem. Ve babetlerim..
I had my hijab made at the coiffeur.  And this is my powder pink colored dress you see on the picture . and my babettes..






Söz yastığım :) Güvercinleri yastığa yapıştırttım.
Promise pillow:) I had the pigeons glued on the pillow


Dün bizim söz günümüzdü ve birbirimize söz verdik. Türk geleneklerine göre evliliğin ilk adımı budur. Ailelerimiz ve yakın akrabalarımız evimize geldiler ve ben misafirlerimize kahve yaptım. Tabiki sözlüm için özel kahve (tuzlu kahve)yaptım. Kahvesinin tamamını içti Yaşasın: ) Bu beni çok sevdiğinin bir kanıtı :) Damat tarafından en yaşlı kişi beni dedemden istedi. Sonra dedem yüzüklerimizi taktı ve duası yapıldı.
Yesterday was our betrothal and we made a promise to each other.This is the first step of the marriage preparation in Turkish traditions. Families and our close relatives came to my house , i made a turkish coffee to our guest . Of course i made the special coffee (salty coffee) for my fiance. He drunk his coffee of all Yuppyy :)  This is the clear evidence that he loves me very much :)  elderly man who is from groom's side  asked for me in marriage from my grand father. Then we wore our rings by my grandfather  and made a dua 



(Türk kahvesi nasıl pişirilir okumak için : Tık tık) 



En sevdiğim çiçek beyaz güldür. Sevdiceğim koca bir buket yaptırmış teşekkür ederim kendisine
My favorite flower is the white roses. Thank you to my only love for having a big bouquet 



Kayınvalidemin benim için getirdiği iğne oyalı yazma ve havlular :)
Hand painted kerchief with needle lace and towels that my mother-in-law gave to me.




Tatlı yiyelim tatlı konuşalım !
Let us eat sweets and have sweet conversation  ! (this proverb is an expression of the Turks’ love for both good conversation and sweets.)





 

Birbirimize verdiğimiz en önemli söz ise her ne olursa olsun birbirimize bağlı kalmak
The most important promise we've made to each other is to be faithful, no matter what.
Sizin birbirinize verdiğiniz en önemli söz nedir? Lütfen yorum bırakın..
What is the most important promise you've made to each other? Please let us have your comments..

12 yorum:

  1. canım benim hayırlı uğurlu olsun...
    Allah mutluluğunuuz daim etsin...
    çok güzel görünüyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim şirine. Amin inşallah :)

      Sil
  2. this is such a sweet post! so many promises... wow! i always feel like promises are so special, don't you? it was so nice discovering your blog. also- those cookies look so yummy!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. So do I ;)Thank you for your comment:) Welcome to my blog page Amber!

      Sil
  3. Her şey çok güzel görünüyor. Allah tamamına erdirsin inşaallah :)
    Bu arada yazılarınızı hem Türkçe hem de İngilizce yazmanıza bayılıyorum. İlk önce İngilizcelerini okuyup takıldığım yerlerde Türkçesine bakarak doğruluyorum. İngilizce pratik yapmış oluyorum sayenizde..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim darısı isteyen herkesin başına:)
      Türkçe ingilizce yazmak zaman alıyor benim için ama ingilizceyi geliştirmek adına iyi oluyor yazmaya devam:) teşekkürler yorumun için büşra

      Sil
  4. Tebrik ederim mutluluklar dilerim izlemeye aldım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hanife hoşgeldin bloguma:)

      Sil
  5. desene seninde doğum gününe 3 gün kaldı...
    Ve ikimizde Üsküdar çocuğuyuz :))

    YanıtlaSil
  6. Allah tamamına erdirsin belli ki özenli bir söz olmuş darısı nişanına, düğününe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim:) bloguma hoş geldiniz

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)