11 Ocak 2013 Cuma

Nişan Şekeri Yapalım - How to make Engagement Candies ?

İyi akşamlar. Söz verdiğim gibi çok basit bir şekilde hazırladığımız nişan şekerlerinden bahsetmek istiyorum. 

Bu şekerleri internetteki sitelerde görmüştüm nikah şekeri olarak da veriliyordu üzerine fotoğraflarını bastırabiliyorsunuz , nişanlım fotoğrafımızı istemediği için ben de magnetlere basılan resimleri ölçü (4 cm çapı) alarak nette araştırma yaptım ve sonuç olarak bu iki şirin resime karar verdim.



Ardından bu küçük kavanozları sipariş verdim. Daha önce bilmediğim bir siteydi fakat iyiki de güvenip almışım 2 günde geldi sipariş. Nereden aldığımı merak ediyorsanız google'da arama butonuna 40 cc cam kavanoz yazın , listede çıkan ilk siteden aldım. Bir züccaciye sitesi reklam yapmış olmadım değil mi :)


Masaüstü pc'den yazdığım için fotoğrafları atamadım eski fotoğraflarla idare edeceksiniz. Ama yine de anlatmak istedim açıklayıcı olabiliyorumdur inşallah ;) Kavanozlarım geldikten sonra sıra geldi kapaklarının üstüne bastırılacak resimlere. Yine ilk kez sipariş verdiğim bir site ama çok memnun kaldım. Tasarımı istediğiniz gibi düzenliyorlar  ben mail ile iletişim kurdum ve bu sticker etiketleri bastırdım toplamda 100 adet istemiştim ama sağ olsun 108-110 tane çıktı içinden. İyiki de çıkmış bu bile az geldi . Her kişiye değil her aileye 1 tane verdik hatıra niyetine. İsteyene bastırdığım yerin isim ve adresini mail atabilirim ;) Etiketlerde 2 günde geldi ve oturduk annecağzımla bunları kapakların üstüne yapıştırdık. 


Kavanozun üst kısmına şekilde de gördüğünüz gibi ince kurdelelerden yaptık. İki çeşit renk aldım pembe ve mor :) Yalnız bu kurdeleler normallerinden bir ölçü daha ince. Standart kalınlıkta almayın çok kaba duruyor. Aynı şekilde 12 li paket şeklinde satılan kağıt beyaz güllerden alıp kurdelenin bağlama yerinin çevresini doluyorsunuz.


Kaliteden kaçmamanız gereken en önemli şey ise içine koyulacak badem şekerleri. Ben sarılı,pembeli,morlu,yeşilli... karışık paketlerden aldım. Aldığım yer ise Ümraniye Koska. Diğer yerlerden fiyat olarak pahalı olabilir ama kesinlikle daha iyi. Sonuçta gıda boyalı bir ürün alıyorsunuz bademi taze ve tadı hoş olmalı diye düşünüyorum. İşte bu kadar :) Afiyet olsun :)

* Kavanozlardan birisinin içine nazar boncuğu koymuştum hangi şanslı kişiye çıktı bilmiyorum :) Anneciğim ellerine sağlık :*


7 yorum:

  1. Çok şirin bi nişan hatırası olmuş :)
    Tasarımını kendin yapabildiğin etiket olayıda çok güzel fikir gerçekten.
    Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. El emeğinin yerini hiç birşey tutmaz.Ne kadar özenmişsiniz,umarım tüm güzellikler ve mutluluklar sizinle olur. Nişanlınız kıymetinizi bilsin, bu kadar becerikli insan bu zamanda çok az,sevgilerle.
    ihlamurcum
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geleni yapmaya çalıştım beğenmenize sevindim:) Bloguma hoş geldiniz

      Sil
  3. merhaba ben sticker yaptırmak istiyorum bana maille hangi firmaya yaptırdığınızı yazabilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stayinagoodmood@gmail.com adresine mail atarsanız detayları paylaşabilirim;)

      Sil
    2. stayinagoodmood@gmail.com adresine mail atarsanız detayları paylaşabilirim ;)

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)