16 Nisan 2013 Salı

Bugün Kardeşimin Doğum Günü

Merhabalar.Bundan tam 20 yıl önce bugün kız kardeşim dünyaya geldi ve ben yalnızlıktan kurtuldum:)
İyi ki doğdun tatlım:) Rabbim sevdiklerinle nice sağlıklı ve mutlu seneler versin inşallah.
Kardeşim için çilekli-çikolatalı-kestaneli pasta yaptım umarım beğenir..
Tarifi çok kolay sizlerle de paylaşmak istedim ;

İçindekiler:
Yaklaşık 10-15 adet çilek
Krem şanti
1,5 bardak süt
Hazır çikolatalı kek (altın kek)
Pekmez
Kestane şekeri
Bitter çikolata
Çikolata damlacıkları

Öncelikle bir kase içinde yarım bardak süt ve pekmezi karıştırıyoruz. Bu karışımı altın kekimizin iç tabanlarını ıslatmak için kullanıyoruz.. 




Ayrı bir yerde krem şanti karışımını hazırlıyoruz ve pembe olması için içine 2-3 parça çilek atarak parçalayıcı aparatıyla karıştırıyoruz

 Islattıktan sonra kekimizin tabanına göz kararı bitter çikolatayı, çilekleri ve kestane şekerini minik minik doğruyoruz.

Pembe olan karışımdan malzemelerin üstüne yediriyoruz.

 Aynı şekilde pekmezli sütlü karışımdan üst tabanın iç kısımını ıslatıyoruz ve kekimizin üstünü kapatıyoruz. Üzerine bol krem şanti ile düzleştiriyoruz. 


Çilek ve damla çikolata ile süslemesini yaptıktan sonra buzdolabında bir süre bekletiyoruz. Afiyet olsun :))



Bunlar da hediyesi :)



Sevgilerle ...

3 yorum:

  1. kardeş gibisi hiç bir yerde yok canımm benim de kardeşim dünyadaki herşeyden değerli benim için. Kardeşinin doğum gününü kutluyorum nice sağlıklı ve mutlu senelere :) senin de ellerine sağlık herşey çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. kardeşinizin doğum günüsü kutlu olsun...
    nice mutlu senelere inşallah...
    pasta harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  3. pasta çok güzel görünüyor..
    kardeşinizle geçireceğiniz nice mutlu yıllar dilerim

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)