19 Nisan 2013 Cuma

Kadıköy Ganimetlerim :)


Hayırlı cumalar! Kadıköy alışverişimden kalan ganimetler işte karşınızda.. İncik boncuk bujiteri alışverişine bayılıyorum. İnsan ne kadar alsa da dükkana girince hiçbir şeyi yokmuş gibi almaya doyamıyor :)
Bu uğur böcekli kolyeyi, peri kızı kolyeyi ve kardan adamlı küpeyi uzak ışıklar bujiteriden aldım bilenler vardır kadıköy altıyolda ...



Kız kardeşime doğum günü hediyesi olarak aldığım kolye ve küpe ( daha önceki postta paylaşmıştım)




Kotondan severek aldığım ışıltılı bilekliğim :)




Kolda işte böyle duruyor ;)


Bu sene herkes bu yakalıklardan kullanıyor. Ben daha önce hiç kullanmadım almak yeni nasip oldu bakalım beğenecek misiniz?


Yakından bu şekilde...



Görüşmek üzere, Hoşça kalın :)


2 yorum:

  1. Ayy bileklik harikaa,ve uğurböcekli kolye,çok sevklisin bir takı tutkunu olarak herbirine bayıldımm güzel günlerde kullan :)
    banada beklerimm takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)