21 Temmuz 2013 Pazar

Düğüne ait bir kaç detay daha _ A few more details from my Wedding

Selamun Aleyküm blog takipçileri. Blogumu yazmaya başlayalı tam bir sene oldu. Bir yaşında bir bebek yani :) İyi ki doğdun bebegimm :*

Bu aralar hep ramazan dolayısı hem de sıcaklarla aram pek iyi olmadığı için yazasım gelmiyordu. Nasıl olmasın ki İstanbul'un rüzgarlı ve nemli havasına alışık olan vücudum Manisa'nın 36-37 derece kuru havasına alışmakta epey zorlandı. İzmir'den bile sıcak olduğunu düşünün. İzmir'de denizden esen imbat rüzgarı var o insanı ferahlatıyor ama burda öyle bir şansınız yok Spil dağı eteklerine çıkmadığınız sürece.. Epey dertliymişim bu sıcaklıklardan neyse lafı uzatmadan düğünümüzden kalan diğer detayları paylaşmak istiyorum.

Kendinize iyi bakın hayırlı ramazanlar olsun hepimize...
Sevgiler,
  
Nikah şekerlerimiz kırmızı ve beyaz güllerden oluşuyordu.


Bilenler biliyor beyaz güle hayranım ayrı bir severim kendilerini :)


Kına gecesinde saçıma taktığım aksesuar. Söylememe gerek var mı kırmızı giyindim evet (:


Gelinliğimin altına giydiğim beyaz topuklu ayakkabılarım. Pembe incilerle süsledim. Ön tarafı düz ve sade


Bir çok şeyde eskiye dönüş olduğundan ben de nostalji yapmak istedim ve arabanın üstüne bu gelin bebeğimizi koyduk.



Başımdan atılan bozuk paralar..


Arabalara takmak için hazırladığımız havlular..


İşte karşınızda gelin şemsiyem. Pembe inci süslemeleri anneme ait ;)


Sade bir gelinlik seçimi yaptım üst tarafı işlemeli alt tarafı ise kabarık tülden oluşuyordu. Gelinliğimin üstten görünümü...



Duvağıma yakından bir bakış atalım


Baş örtüm ve başıma takılan aksesuar



Ve son karede koşan gelini görüyorsunuz :) Ellerim komik çıkmış ama ben doğal olduğu için sevdim ;)


7 yorum:

  1. Ben de çok sevdim en son kareyi. Çok şirin görünüyorsun bence :)
    Her şey çok güzel. Dikkatimi en çok çeken ise gelin bebeği oldu. Sanırım ben de bu fikri değerlendirebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de güzel oluyor koy bi bebek;)

      Sil
  2. hayırlı olsun canım.herşey çok güzel görünüyor.sanırım istanbuldn manisaya gelin gittin bende tam tersi 1 ay önce manisadan istanbula gelin geldim..:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim evet istanbul'dan manisa'ya geldim:)

      Sil
  3. çok güzel görünüyuorsun canım detaylarını da çok beğendim Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım amin sizinkini de :)

      Sil
  4. gelinlik ve diğer detaylar harika olmuş bu arada ben de manisa salihliliyim

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)