31 Temmuz 2013 Çarşamba

İstanbul ziyaretimden geriye kalanlar - The rest of my visit to İstanbul 1

Selamun Aleyküm. Yaklaşık 1 hafta önce İstanbul'a annemleri ziyaret için gittim. 2 gün kaldım ama alışveriş yapmadan duramadım. Gratis mağazasından bir kaç adet kozmetik aldım. İçlerinde kullandıklarınız varsa yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler :)

Assalamu alaikum. Nearly a week ago I went to İstanbul for visiting my parents. I stayed there for 2 days but I can not prevent my shopping spree :) I bought some cosmetic products from Gratis. Please share your comments  with us if you 've used this products before. Thank you in advance :)


Çarkıfelek çiçeği kokulu vücut spreyi 

BodyCare Aqua Profumata Body Spray with Passionflower



Çilekli el kremi
Hand lotion with strawberry extract



Duş jeli ve vücut losyonunu birleştiren egzotik duş jeli
La Ligne Body Dusche & Creme (Exotic)



Bee Beauty Body Lotion 
Vücut Losyonu 


Geri kalan fotoğraflar bir sonraki yazımda !
Other photos :) To be continued !
Görüşmek üzere sevgi ile kalın 
So long , See you soon !

4 yorum:

  1. Güle güle kullan hepsini inşallah.
    Ben de çeyizime böyle losyon krem falan çoğu şeyi doldurdum :) Beni uzun zaman idare edicek gibi bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sen de güle güle kullan inşallah:)

      Sil
  2. Canim ben hic kullanmadim kullandikdan sonra senden bekliyoruz nasil memnunmusun ?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duş jeli çok güzel kokuyor vücut losyonu da sevdim. Diğerlerini de kullanınca yazarım canım

      Sil

Fikirlerinizi paylaşmanız benim için çok önemli, yorum yaptığınız için teşekkür ederim:)